Wednesday, October 27, 2010

Bukan kat isiti tapi ikatsinijerha

macam di ict, kan.... tapi tak, ini dekat jer dengan tempat saya cari makan, namanya ikatsinijerha.

perasan tak? di tepi jalan.... hari ni ada perasmian, ramai datang nanti ni....
cantik! memang teruja!
ini pula adalah pemandangan di waktu petang
pintu gerbang Selamat datang
Saya berdiri dekat dengan tiang lampu ni.....
Alahai, tapi tetap tak kena kalau nak dimasukkan ke CONTEST I LOVE ICT sebab venuenya bukan di ICT.
Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

20 comments:

LiNda said...

Tahu,
waktu malam memang cantik !

ckLah@xiiinam said...

Hari Sabtu ni ckLah ke ICT..
:)

dotblogspotdotkom said...

nak p ICT... tapi tak lepas2 lagi... bz bebeno gaye nye..... huuhu

iina said...

ICT tuh kat mana?

Tihara said...

lawa gak lampu biru..

shasha said...

still tahu tang mana...

kakpah said...

macam mbazir letrik jer kan?

~ yus ~ said...

tak tahu ler kat mana....huhu, tp katsini pun ada juga mcm tu..

Rozita said...

cantik nya

kak ina kl said...

maksu tak hantar ker butir-butir kat e mail akak..kan dapat hadiah saguhati

julie^beth said...

kalo kretip boleh buat kat rumah. pokok pandan pon ok jugak maksu. hehe

Anitadahahs said...

hehe.tape maksu. amik je gambar yang ala-ala kelip pastu join kontes, pastu cakap la kat enna banana tu, Anita yg suruh. Kompem die bg.hihi

annfrendly said...

cun la gambar lampu yang merambu kat pokok tu...

Maksu.. nanti gi la ICT.. boleh amik bebanyak gambar :)

Insan Marhaen said...

IM tak pernah tengok..

nieda said...

cantik..kalau nk p ict waktu weekend mmg ramainya umat manusia. dh mcm pesta

en_me said...

ukatsitu.. uhuhu

Kakzakie said...

Salam Mak Su,

Ingatkan lukisan dalam satu galeri art. Rupanya pokok yang membazir elektrik. Eh... pokok itu yang membazir atau org?...

Cik Pah said...

oh..saya tahu..kat little india.. baru bukak jalan balik ari nih.. semalam dah dua hari tutup kan..

kella said...

belum pun jejak kaki ke sana lagi nih! hmmm... bila ntah nak pergi

PinQib said...

lAWA LA EFEK DIA KAN??
TP MACAM POKOK AVATAR PN ADA