Tuesday, September 7, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

SELAMAT HARI RAYA, KEMAAFAN dipinta pada semua. Terimalah pantun ini, ikhlas dariku (tak sempat nak gunting manilakad nak buat kad raya, dok bizi bodi jer aku ni....huhuhu ):

Okeh.... nanti dah baca sila ler balas :)

ketupat rendang jadi hidangan
lemang beratur di tepi dinding
tak cukup blog aku ulurkan tangan
kemaafan dipinta you jangan menjeling

baju kurung dan kasut tinggi
kening disapu celak ehwah cantiknya dia
hari raya hari yang dinanti
bertemu sanak-saudara tertawa bergembira

Kupohon maaf zahir dan batin, banyak salah-silap ni selama blogging ni, entri sindir, entri hentam, entri syok sendiri yang mungkin buat orang lain terkentut laju-laju, oops! hahaha. Semoga gembira di hari raya, insyallah ada sumur di ladang, bolehlah saya menumpang mandi, hahaha, dan jumpa lagi

Lalu, cuti raya pun bermula.... weewwiitttt, lalala

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

40 comments:

nanaruzana said...

slmt ari raye maksu :)

nabilah_2908 said...

Selamat Hari Raya Mak Su...

wah...esk dh strt cuti eh...bestnya...sy lusa baru dpt cuti.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
LAGU RAYA FAVORITE

atty's said...

selamat hari raya ..maaf zahir batin

kaljis aka onggon said...

Sekali lagi, selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir dan batin :)

ikan emas said...

selamat hari raya
maaf zahirbatin.

makdara TERDIVA said...

pat-pat siku lipat
hari raya mkn ketupat
dah tak muda ni, komfom duit raya tak dapat,
jadi bermaaf2lah kita selagi masih sempat..


pagi raya makan megi,
minum air tembikai laici
selamat hari raya aidiltri
dari MDT & family

Aleeya said...

maksu..

selamt hari raya yea
maaf zahir batin
hati2 di jalanrayaa

kakngah said...

utk maksu, slmt bercuti
esok kite koje lagi


huwaaaaa!!!!

julietchun said...

yihaaaaaaaa, coti,coti.

Jard The Great said...

selamat hari raya mak su. maaf zahir batin =)

Mak Su said...

thanks uols :D

mmuuaahhh

Firol said...

salam aidilfitri... maaf segalanya

kak Erna said...

selamat hari raya mak su..tak pandai nak pantun2 la..
mak su tak balik rembau ke..

piewahid said...

tak pandai nak balas pantun raya, tumpang baca ajelah ya :)

**********************************

1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

2. Semoga segala doa, ibadah dan taubat kita dimakbulkan-Nya dan semoga berbahagia dunia akhirat.

3. Terima kasih sudi menjalin silaturrahim yang sungguh bermakna & berkongsi pengalaman yang sangat berharga.

4. Berhati-hati di jalanraya

aNIe said...

Selamat Hari Raya Maksu...maaf zahir batin...

Jika ada tersilap kata...tersalah komen...maaf dipinta...

Sedap pantun maksu...hehehe

Shifu67 said...

selamat hari raya... salah silap harap dimaafkan

Riezal aka Rezdrake said...

Salam maksu.. selamat hari raya maaf zahir dan batin.. riezal mohon maaf andai sepanjang kita jadi blogger..kita ada salah silap.. harap maafkan.. :)

HEMY said...

manusia makan hasi tenusu,
manakan tupai nak makan dedak,
selamat ari raya ye maksu
kem salam kat budak2

tu dia pntun balas 3 saat pk

kakpah said...

selamat hari lebaran, maaf zahir batin.
uish.. maleh plak nak bepantun.

tasekM said...

selamat hari raya suuuuuuuuu...

:)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Anak-anak habiskan kuih raya,
Sebelum Lebaran menjelang tiba,
Salam Aidilfitri buat Mak Su dan Keluarga,
Sentiasa ceria dan bergembira di Hari Raya.

Cik Pah said...

selamat hari raya mak su .. maaf zahir dan batin yer

luahfikiran said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

luahfikiran said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

luahfikiran said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

shasha said...

selamat hari raya mak su...maaf zahir dan batin atas segala kesalahan...selamat makan ketupat dan rendang!

nusya~d~cracker said...

slmt hari raya maksu... amboi, blog maksu skrg comel banget berbanding 1 thn yg lalu.. sejak ada kerjaya ni, sy dh jarang baca blog maksu. ape2 pun maksu maintain power & semoga Allah murahkan rezeki maksu.. yihaww!

Kujie said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin maksu

T@sh Sch@ said...

tq maksu ...jenguk laman scha b4 bercuti

nak balas la pantun di atas

ewah ewah - lu pikir la sendiri
rancangan hiburan masa kini
maksu menjual saya membeli
sempena menyambut aidilfitri

sedondon pink anggun bergaya
pergi beraya dirumah mak gaya
bertemu keluarga tertawa gembira
jangan lah lupa untuk ku duit raya!!

selamat hari raya maaf zahir & batin maksu ..
berhati-hati di jalan raya !!

silbi abigail said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri, mohon Maaf Zahir dan Batin.

chekdenoor said...

Selamat Menyambut Hari Lebaran.
Mudah-mudahan, kita semua memperolehi keberkatan.

Dinas Aldi said...

Mak Su, selamat hari raya & maaf zahir batin!

Uncle Lee said...

Hello Mak Su, here's wishing you and all at home selamat hari raya and all best wishes.
Happy holidays.
Ada buat ketupat and rendang?
Best regards, simpan satu lagu dalam hati, Lee.

Bunga Rampai said...

baju kurung baju melayu
dipakai cantik di pagi raya
terbayang Mak Su bersolek ayu
bertumit tinggi, jalannya bergaya
Phewiittt!!!

Salam Aidilfitri Mak Su, maaf zahir dan batin :)

T@sh Sch@ said...

maksu -- ooo maksu ...udah2 ler beraya tu ... biler nak balik hupdate nihhh

Ibuhani said...

Slmt Hr Raya mak su......maaf zahir batin :)

izman said...

selamat hari raya maksu. maaf zahir batin.

one said...

ketupat rendang cepat makan,
lekaslah hidang lemang di dinding,
bukannya sombong tak hulur tangan,
angpau dah abes,tu yg kena jeling.

suave tampan disapa dara2,
berbaju melayu bersampin bercapal,
berkunjungan bemaafan sesama saudara,
tali silaturahim terjalin kekal.

Tyra said...

selamat hari raya maksu...
maaf segala silap saya yek... mungkin ada terkasar bahasa, tergurau over, tersilap cakap...

ryann said...

selamat hari raya. maaf zahir batin