Friday, September 24, 2010

Sebuah sajak yang sangap

sajak yang sangap
telah datang melekap
tatkala fikiran aku bengap
ngap ngap ngap

oooii bodohhooiii
kau tahu tak?
kalau engkau tengok aku diam
tak bermakna aku tak perasan
bodohhooiii

oooii bodohhooiii
kau tahu tak?
kalau engkau tengok aku tak berdiri
tak bermakna aku tak perhati
bodohhooiii

oooii bodohhooiii
kau tahu tak?
kalau engkau tengok aku macam tak faham
tak bermakna aku sedang bungkam
bodohhooii

aku diam sebab aku berfikir
mencari yang terbaik
untuk menangani
sebuah permasalahan yang terkini
bodoohhooiii

engkau bikin aku marah! lah!

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

PnConfused said...

hahahahah... sangap sungguh bodohoi itu maksu... :)

Mr PenyuBiru said...

haha.. sangap pun ade pantun.hehe

Shifu67 said...

ngap ngap ngap tu sound efex makan maruku ke... lebih kurang sound kruk kruk makhluk besar tu la

kak Erna said...

sangap pun sangap..marah pun marah juga ni..cool ye mak su,

julietchun said...

err....harap sangap tu paham.

kamaruladli said...

jadah? hahaha

Mak Su said...

uhuk uhuk, tersedak plaks... ;)

:D

T@sh Sch@ said...

ahahhah
sajak ni macam sesuai tajuk nye
"oiii bodohooiii"

LiNda said...

ayoyo..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

sabaq na mak su oiii...

puterikurekure said...

sabar maksu,sabar.

annfrendly said...

sangap+marah..
sape yang buat maksu marah ni..?
berani dia buat ex jiran saya camni..

mane dia orangnya.. meh saya tumbok dia..