Tuesday, September 21, 2010

Cuma boleh tengok saja

Comelkan baby tu, elok jer tidur atas meja, eeeiii! geram, macam nak tarik-tarik rambut dia! Opps! marah ayah dia. hahaha, seorang rakan membawa anaknya ke tempat cari makan ni, dan baby tu pun elok jer tidur.... langsung tak sedar kena cuit-cuit.Tengok dari dekat, tengoklah pipinya yang tembam tu..... cubit kang. Ish, tak baek, tengok saja sudahlah......

Dan haritu kakngah dan rakan sekelasnya di bawa oleh cikgu berombongan ke UKM kot, eh! UPM kot. Ada festival apa ntah... dia tertarik tengok vespa-vespa yang tengah beratur tu, ikutkan hati aku, mintak dia ciluk satu bawa balik, tapi apa boleh, cuma boleh tengok saja.
Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

ejaMaria said...

ya Allah gebu nya tangan!!!... rasa mcm nak gigit-gigit je :)

HEMY said...

culik satu pn maksu nk bawak merempit ngan pak su pn tak best sangat jalan kat KL ni

sahromnasrudin said...

leh pinjam sehari tak? heheheh

anymz said...

maakaaii..berapo bulan ni maksu,goram tul akak nengok ee..


p/s..hehe..rayo thn ni bang zaki awal2 dah sampai umah akak,alhamdulillah makin erat tali persaudaraan

Mr feckry said...

wa...vespacomando

MOFASAD said...

comelnya baby tu!

LiNda said...

Pandang maksu
pun takleh buat apa2..
cuma , tengok jekk.. ahaks!


baby cute,
vespas tuh memang klasik .
ronda2 besh gak .

Mak Su said...

:)

manje said...

salam maksu

manje tumpang tengok juge (^_^) ~

MOKCIK AZWA said...

waduh comel bangat baby nie...anak sapaa la tu...hehehe

banyaknya vespa...macam2 kaler ada...tak dapat culik...tengok ajer la...

kamaruladli said...

pipi yang tembam itu elok juga kalau di gigit. hehe.

Mak Su said...

hahah, jgn geget or cubit itu kanak2, nanti bapak dia marah ;P

makdara TERDIVA said...

alamak! pipi kita samelah..haha!