Monday, September 6, 2010

Contest senyuman maneh

Entri ini adalah bertujuan untuk menjawab tag dari Nurrcahaya di blog Gadis Kampung Separa Bandar dan gambar yang dipertaruhkan adalah gambar aku senyum di pokok emas :D





Amacam? Ok tak?

Seterusnya kena tag dua orang, jadi aku dengan senangrela nak mengetag Jard dan ezzati, silakan, silakan.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.


© 2010 Hakcipta Terpelihara.

18 comments:

LiNda said...

ok !
perfect !

maneh ..maneh ..

nabilah_2908 said...

owh...maneh tu manis hehe... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
LELAKI ITU

Mak Su said...

linda, nabilah, hahaha

Jard The Great said...

aahh.. manis!

en_me said...

ammvoiii mak tewww.. ehehe

makdara TERDIVA said...

wiwittttt :)

eh, maksu tak cuti lg ke???

Mak Su said...

jard, hihihi

amvoi en_me

lum agik makdara terdiva

AngahSayang2314 said...

kalau macam tue ok perfect peewiittt

mamarempit said...

baru terang nampak muka mak su...hehehe....kemain posing ek...

shasha said...

maneh sgt mak su sampai bole kena kencing manis laaa...

Mak Su said...

angahsyg, mamarempit, eh heh heh (senym tak hengat dah ni)

shasha, alamak!!

PnConfused said...

manis berkrim disukai ramai... :)

HEMY said...

cewah~~ phewitttt

macam masy pn ada..mungkin masy nnt dh meningkat umur cm mak su..ekekeke

Mak Su said...

hemy... aik? hih hih hih

Yunus Badawi said...

Barulah nampak muka maksu. Manis menawan. Kalau tak menang sajalah penganjur ni hehehe

fa10 said...

perama kali gk muka mak su... maneh apa...

DrSinga said...

baaaaaru nampak muka wehhhh..
:

Shifu67 said...

senyum...senyumm....