Thursday, August 19, 2010

Dia saja yang tahu moody

Aku memang dah cakap tak mo tulis tentang hal manusiawi di bulan ramadhan tapi aku meluat dengan seorang orang ni,

when he's panic, he'll be in a moody mood plus windy head

some say that he barks as well but not biting whilst others doing the barking together with biting

i don't care, i don't like moody people who barks and bites and just barks no bites or bites without barking

they do that simply because they don't respect other people

Dia saja yang tahu moody?

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

puterikurekure said...

betul2. setuju tu maksu. nyampah ok orang camni.

makdara TERDIVA said...

anggap jer dia period..hoho!

Mak Su said...

intan, heran ek. depa jer moody byk kerja, abis tu orang lain ni, maksu ni buat apa? kira bulu kening aku ada berapa helaikah?

kah kah kah

makdara terdiva , piyot dia kuar kut maner? oops!

fa*atip said...

menyamfah kan? Jangan layan, jangan layan....

joyahsport said...

aiyok..maksu marah...uit si moody..g mintak mahap kt maksu..

Cik Pah said...

sy lagi tgh moody.. minah cina depan sya nih minum air choclate sluppp sluppp bunyinyyer.pastu makan lak choc chip..krup krap bunyinyer.

Rozita said...

esok mak su plak moody..

Rynn Cowbra said...

maksuuuuuuuuuuuuuu!


kenapa bite-bite. tak puasa kaa dia tue? hahahahha!

shasha said...

tah...kita pun nak moody jugak kan mak su?

Mak Su said...

heheheh, aku rasa macam nak lempang dia laju2 tapi tak bran sbb tapak tgh dia lagi besar ler engkau, ahaks........

Rose said...

dia je tau moody
betui2
menyampah,
hehehehe