Wednesday, July 7, 2010

Pandang terbalik berpusing kena tikam

Bila dibaca semula, macam pelik sangat bunyi tajuk ni, tapi itulah nama yang aku berikan untuk gambar ini.

Errr.... ! aaaaaa, hhhmmmm.... aaaahhh, kira oraitlah nama tu.

Sebenarnya saya berbesar hati dengan jemputan dari Gadis Kg Separa Bandar dari nurrcahaya blogspot

Malangnya saya tak dapat nak sertai contest yang dianjurkan sebab ia hanyalah untuk pengguna kamera telefon bimbit dengan 10 mega pixel, sedangkan saya dah setat pakai kamera digital dengan 12.2 mega pixel.

Saya suka gambar tu, macam ada sesuatu di sebalik apa yang dipamerkan, yang saya sendiri tak pasti apakah ia... soalannya, di manakah baby w ketika gambar ini diambil? hehehehe (saya pun tak ingat, hahaha)

Thanks Gadis Kg Separa Bandar sebab sudi mengetag maksu :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

13 comments:

kak Erna said...

mak su..baca tajuk akak tak paham..tengok gambar..lagi la pening..he he.

al-lavendari said...

pening semalam tak habis lagi, dapat pulak pening baru !

kella said...

mak..pening la pulok tetiba tengok gambo ni.. pusing pening jadinya! hehe

ckLah said...

Nanti cklah terbalikkan netbook ckLah..

kak ina kl said...

akak pun fening..tak fahammmm

saracocohoney said...

Mak su!!!... rindunya kat mak su!!!

atty's said...

contest apa nie mak su nak join..

~ yus ~ said...

iyolah pening. Yang warna putih tu remote ker apa tu?..huhu

shasha said...

mak su..nak tumpang main bole?

GDIZ said...

pandai ek maksu main benda alah ni.

Saya baling mesti tersasar..tgn bengkok agaknya kot..

syahira ariff said...

peraturan unik
kena guna 10 mgpxl
=]

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

thanks mak su.. ngeh3..

PinQib said...

sakit tengkuklah maksu tengok pic noi..