Monday, July 26, 2010

Menjawab tag dari Rozita

Tag ini telah dikenakan oleh

rozita telah mengenakan tag ni kepada aku, iaitu Dini's 4th giveaway. Juga kena letakkan banner tag di sidebar blog kita. Follow tidak termasuk dalam syarat-syarat perjanjian, sangat sempoi :D

Cuma perlu tag 3 orang dan linkkan entri anda di tempat Dini. Aku nak tag
makdara terdiva
cik pah
ain
m.q.

Akhir ucapan, Selamat Berjaya! :D

p/s: tarikh tutup 8 ogos 2010.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

makdara TERDIVA said...

alamak!! tu nama saya ke? eh! bukan! eh betullah!..

ok nnti saya buat ye maksu..

Mak Su said...

makdara terdiva, betul ler tu :)

HEMY said...

fuh..makin lama makin sempoi giveaway..main tag2 je...huhuhu

Cik Pah said...

baiklah..dah buat dah..thanks mak su

tasekM said...

apsal tak tag kita.... merajuk tau...

hehehe...

:p



.

Jard The Great said...

senangnya nk menang.. ehehe

Aleeya said...

ha ah la maksu tak tag pun aiii, sedey huk3..eh eh jappp sib da buat tau tag ni lau tak maunye teghoyak dpn pc neh ha huhuu

rATu kEBaYA said...

ramai yang dapat tag ni ye.. termasuklah diriku ini pacal yg hina.. wah.. bermadah pulak dah

Mak Su said...

hemy, give all out :D

tq cik pah

alamak! TERlupa kat tasik m dan aleeya! huhuhu

insyallah jard

Mak Su said...

ratu kebaya, marilah kita bertag sesama

Ain said...

thanks tag ain....

nanti ain join ya....

gud luck untuk maksu....