Wednesday, July 7, 2010

Menjadi Jin

Masih tentang cerita jimat tenaga gunalah tangga untuk kesihatan anda, buat orang-orang yang tidak dapat pergi ke gym (samada tak sempat, ataupun nak mampu nak bayar yuran - like me).

Eh... tak kuasalah nak gunakan tangga untuk ke floor lain, tahu tak ada apa? Bukan masalah jin. Tapi masalah makan asap.

Aku ni asyik makan asap saja di tangga, asap rokok perokok tegar. Di sana asap di sini asap, asap lori asap bas asap motor.

Lama-lama, aku ni, menjadi JIN

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

14 comments:

Aleeya said...

maksuuu ...xmo jadik jin nak jadi genie ley tak :p

en_me said...

jin pakey toncet cekgu.. ihihi

Mak Su said...

aleeya, genie santek, kan

en_me... hehehe

puterikurekure said...

jin ni yang duduk dalam botol ke maksu? hehe.

frwls said...

pakai topeng gas. hehe

atty's said...

dapt ginie sekor besh gak hehehehe .nak 10 permintaan

Peminat Katie Holmes said...

haha, so taknak laluu kat tangga.
maksu kene pegi gym lah macam nie.

aNIe said...

Maksu...yang dok kat tangga tu Jin Berasap...hehehe

Masy said...

baru nk sebut psl jin pakai toncet, en me dah sebut plak ehehehe

julietchun said...

teringat jin iklan super power :P

fa*atip said...

ishh..toksah la..nak elakkan penyakit, dapat penyakit.

kella said...

hahhahahaha.. maksu ni, ingat kan siapa yang jadi jin tetiba nih! hehehe..memang maksu, situ tempat jin bertandang ! heheh..jgn marah, situ tempat port baik isap rokok la katanya.. hmm

DrSinga said...

jin makan tulang jugak kah?

Aku Bukan Bidadari said...

kat opis ni ada sorang nama JIN THONG CHING.. hehehehe