Tuesday, July 27, 2010

Gelang di tangan penambah seri

Hari ni aku datang kerja pakai gelang tangan sebab baju tak ada bunga, so nak bagi naik seri sikitlah. Nak makan sirih penyeri tak berani pulak, takut ada orang hantar bunga... aaauuwww
Aku belum makan tengahari lagi ni, aku tengah lapar ni sesangat ni; tadi aku pergi ke klinik untuk buat blood test, renal dan apa ntah katanya. Aku rasa aku berjalan macam orang lidi, entah bila-bila boleh diterbangkan angin yang bertiup sepoi-sepoi bahasa. Lapar sungguh, lepas taruh gambar makanan kat posting ni, aku nak makanlah. Nyum nyum nyum
Minggu lepas kitorang pergi makan di Little Jakarta, Jln Klang Lama.


Moh kita beramai-ramai snap gambar makanan...... dan saling mengambil gambar kamera masing-masing, hahaha


Aku mintak nasi lauk ayam kremes.


Penghujung, desert Cendol Jawa Spesel.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

21 comments:

pB said...

nak cendollllllllllll

makdara TERDIVA said...

huwaaaaa..tergugat keimananku melihat cendol itu..

Ain said...

nak chendollll semangkuk maksu....

buleh makan taim bukak pose nanti....

terliur tengok...huhuhu

nabilah_2908 said...

beso nyer ayam....huhu..puas mkn ni.... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MASA ITU EMAS

sayangsayangibu said...

nampak sangat banyak nasi dan besar ayam tu, penghujung tu yg sodap tu...

aNIe said...

Adoi maksu...cendol itu menggoda tekak yang sedang berpuasa ni...

kayteeze said...

Ooo... jadi jakun lak!

First time tengok makanan dihidang dalam kertas yg digunting gitu, hehe..

Err.. boleh abis ke maksu ? Tie boleh tolong ni, hihi..

~aSFaLiZa~ said...

maksu, cendol tu serius nampak sedap. nasib tak mengandung. huhuhu. kalau tak harus la mencari nya sampai dpt

~aSFaLiZa~ said...

maksu, cendol tu serius nampak sedap. nasib tak mengandung. huhuhu. kalau tak harus la mencari nya sampai dpt

Yan said...

tgk gelang tangan ni tingat pensyarah uitm yan dulu...
setiap hari pakai gelang yg berbeza sebab ikut tema baju... klu baju ijau.. glangpun ijau gitu. hehehe

julietchun said...

apa rasa ayam kremes tu?

Mak Su said...

pb, makdara terdiva, ain, sayang2ibu, kak anie, asfaliza - maksu rasa totap tak leh lawan cendol mamak van ada pulut, hahaha

nabilah, tie, julietchun - ayam tu mmg presentation dia macam tu, menggiurkan ek... hahaha. saya pun tak tahu apa maksud kremes.

yan, ahaks..

Cik Pah said...

kat mane kedai nih mak su.. sebab office sya pun kat jln klang lama .. macam tak pernah nampak pun

Mak Su said...

cik pah, entah, tak reti plaks alamatnya - maksu tahu ngekor dorang jer... huhuhu

Jard The Great said...

jln klang lama dekat je dgn opis aku.. kui3x

MOKCIK AZWA said...

kremes = kena ramas hehehe the ingredients i mean..

ooo cendol rupa mu sungguh menawan...

Cik Pah said...

mak su ..anda telah di tag.. makaseyyy

Mak Su said...

jard, lah... awat tak habaq siang2? kalau tak, tentu maksu panggil jard join.

mokcik, hahaha

cik pah, saya kena? oh, okey, saya datang.... jeng jeng jeng

jane said...

mcm best jep mks suuuuuuuuuuuuuuuu

shasha said...

cendol!!! nyumm!!!!

Bro Framestone said...

mak su bile kite mahu date bersama lagi...

nk perkena cendol huhhu

BroFramestone Blog