Monday, July 5, 2010

Friendly Blogger Award

Pada bulan Mei yang lalu (19 Mei), saya ada terima award ni dari puterikurekure, puterikurekure.

Cuma ada 4 soalan sahaja, sangat sesuai untuk orang yang sedang dilanda penyakit Malas :)

1. SUKA MELUKIS X?
suka nak melukis, tapi tak pernah berjaya hasilkan lukisan yang cantik penuh artistik berseni, semua taraf syok sendiri sahaja, huhuhu.

2. BOSAN-BOSAN SUKA BUAT APA?
a. blogging dan perkara yang berkaitan dengannya.
b. tengok tv

3. KENAPA SIPUT BABI JALAN LEMBAP?
eh..... bukan siput babi saja jalan lembap, maksu pun.... huhuhu, sejak sakit kaki di pergelangan kaki ni.... setengah jam ok, nak gerak dari point A ke point B yang sejauh 300 meter sahaja.

4. CUTE X ORANG YANG BAGI AWARD NI?
puterikurekure memang cute! murah dengan senyuman :)

Terima kasih :DTak tahu nak bagi kat siapa award ni, saya beri kepada followers saya, jangan lupa dijawab tag_nya....

Terima kasih kepada mamai, sudi follow blog ini :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

8 comments:

nabilah_2908 said...

kesian maksu...macam mana boleh sakit kaki macam tu..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY WAFFLE

Mak Su said...

nabilah, entah... dah lama dah ni, jumpa dokter, manjang dapat painkiller jer..lama2 aku ni die die die ler... huhuhu

Masy said...

soklan last tu mmg xleh blah heheheeheh

en_me said...

me x follow maksu kannns.. ehehe

Mak Su said...

masy :)

en_me, eh...entah? alah, tak de hal_lah :)

Tihara said...

alamak! saya baru jd follower maksu..padahal saya dah lama follow story maksu kat sini..haih

PinQib said...

hehe.. get well maksuuu! x sngka x sembh g..;0
Jum singgah belog Pink!

Tips menjadi comel !

puterikurekure said...

maksu macam tau2 je saya pemurah senyuman. kat gambar kenalah senyum maksu. takkan nak masam mencuka kan. hehehe.

thanks eh maksu buat tag ni.