Friday, July 30, 2010

Aku dan Kamu

Aku tak pernah penat terhadapmu.
Tapi kamu satu hari nanti, akan berasa penat jua terhadapku.
ITULAH SEBABNYA
aku adalah mak
dan kamu adalah anak......

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

19 comments:

Farid MOFASAD said...

sabar ye kak :)

julietchun said...

sorang ibu memang tak kenal erti penat. kalo penat pun tak pernah tunjuk pada keluarga.

Zareda Norman said...

mak su
mak tetap mak.. sabar dan sentiasa melimpah kasih sayang..

Mak Su said...

farid, julietchun, zar - ooohh, ini sebenarnya salahsatu cetusan dari byk2 idea saya jer, ahaks...

bukan ada apa2 issue ngan bebudak tu, hihihi.......

~wAniE~ said...

baek mak...saya x mau mak penat...hehe

makdara TERDIVA said...

eh! mcm lirik lagulah :)

AngahSayang2314 said...

sabar ye mak sue...

shasha said...

uiksssss.....sapa buat mak marah nih??

Mak Su said...

tima kasih suma... tak ada apa-apa, mgkn sbb hari ni hari jumaat kot, hahaha

nanaruzana said...

huhuhu..nak balik tengok mama la....aiyohhh...maksu wat saye tersentap..

aliesha kirana said...

halu maksu~ mekasih lawat blog AK hehe... insyaAllah satu hari nnti AK nk capai impian utk jadi novelis.. doakan AK ek..hehe~~

nabilah_2908 said...

owh....sy harap..sy tkkn pernh penat dgn mak sy....huhu...

jom ke APA KATA HATI pulak,
AWSOME PHOTOGRAPHY - PART 2

ikan emas said...

itu lah kehebatan seorang


IBU ..

Cik Pah said...

merajuk ngan anak ke mak su?

SUZIE APAI said...

naper mak su? lain je bunyik nyer..tp bila renung2 itulah realitiiii

T@sh Sch@ said...

ermmmm... sedikit namum banyak yang terusik kat ati ni maksu ... tq

nottingham said...

setuju sangat dengan AKU DAN KAMU.

ejaMaria said...

ha ah la mak... penat jadi mak kan?... tapi tak nak tunjuk penat tuh...

CikguZue said...

insya-Allah anak2 tetap akan ingati ibu mrk, bykkan berdoa.