Monday, July 5, 2010

Afrika Selatan yang hangat

4 - 0? hah?? huhuhuh, cayalah Jerman! aku pun memang sokong Jerman, sebab bahasa mereka senang nak dicakapkan....

;lopkjsjf98767/,.=-+-^%mdsfil
Terjemahan, go Jerman go, go Jerman go, caiyuk caiyuk, hervat
(kih kih kih, sekadar gurauan - tapi saya memang sokong Jerman)

Jum tengok gambar,

Gambar 1, 2: Geram jangan engkau geram geram geram, geram bermacam ragam... kerana suka kerana marah janganlah kau geram (lagu retro)

4 - baju hitam. psst, hang dok skodeng apa tu?
- baju kunen.. sshhh, diamlah, nak mai dah nak mai dah
- baju hitam: tapi lutut kau tu atas keting akulah!!
5: eh wah eh wah.... timbang jangan tak timbang timbang jangan tak timbang
6: aku dapat cekup aku dapat cekup (senyum comel)

7: aduh, migrain migrain
8: oops! sori, terlututkan daguk engkao, aku aimed kat football sebenarnya
9: hoi! sapa pijak belakang aku ha.....??

Gambar-gambar adalah sumber sendiri.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

19 comments:

pB said...

mmg x caya

shahrul said...

hahahahah!!klako,klako..memang klako abis laa..hahahah...mcm2...anda memang kreatif!
(gaye-gaye juri cakap)

:p

Yeeeaayyyy!!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hehehe...

perlawanan yg sangat best

~wAniE~ said...

i like jerman!!!1
woooooo

julietchun said...

takde peluang nak tengok maradonna bogel,kikiki.

shasha said...

mak su layan bola?ehehehe....

Mak Su said...

pb, shahrul, gadis kg separa bdr, wanie, julietchun, shasha :)

Ain said...

wahhhh maksu, minat bola ke?

ain tak tengok bola....hehehe

Mr feckry said...

tak suka tengok sume gamabu ni.sebab argentina kalah.

Kniedaz said...

saya pun sokong german hehe

Yunus Badawi said...

nasib baik belanda terus mara hehehe

iina said...

Maksu

Den tgk senyum2 yolah hehehe.. jgn peminat dio lak yg terlebih2 ye hehehe ;)

Tihara said...

alamak!..tak minat bola laa saya

Mak Su said...

hehehe, tak minat bola tapi kebetulan tertengok :)

paling best tengok gelagat jurulatih, letih dibuatnya ;)

MOKCIK AZWA said...

wakaka...eh ader ker aksi2 macam ni...sungguh teliti maksu ek...hehehe

nasib baik kalah..kalau tak kita semua pengsan tengok maradona bogel hahahaha

frwls said...

tengah nangis lagi

T.T

fa*atip said...

hehe..teringat citer combat dulu. Askar Jerman asyik kalahhhhh je! hehe

PinQib said...

kekalahan yang memalukan.. auuu
Jum singgah belog Pink!

Tips menjadi comel !

JMR said...

kompom menang jerman semi final ni..sotong dh ramal 4-1..hahaha