Tuesday, June 1, 2010

Tag sengih dari Tihara

kah kah kah...... saya dok gelak guling-guling dari hari pertama saya dikenakan tag ini oleh Tihara yang berpengkalan di herba_tihara blogspot. Dia mengenakan tag senyuman paling menawan, http://herba-tihara.blogspot.com/2010/04/tag-senyuman-paling-menawan-dari-cik.html

Wallaaweeee..... betulkah nak saya pamerkan senyuman menawan saya di blog ini? saya takut ada orang akan pengsan ... Oklah, tengok gambar kat bawah ni, ni saya senyum di sebalik lalang. Kih kih kih, jangan marah ya Tihara.


Gambar yang di bawah ni, maaflah, saya dah tak larat nak senyum dah, penat sangat siut. Baru turun dari Bukit Broga, Semenyih.
By the way, inilah saya, lalala. Sedang dok senyum, sebab baru lepas minum air :) (walaupun senyuman saya tak menawan) ;p

Tihara, saya dah langsaikan tag ni :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

19 comments:

Cik Pah said...

apa buat naik bukit mak su?

Uncle Lee said...

Hi Mak Su, I really love how you hide behind leaves, trees or flowers....and every gambar is a classic shot too. Mak Su, you are very original! I'm impressed, ha ha.
This time hide behind lallang? Ha ha.
You keep well Mak Su, and simpan satu lagu dalam hati, Lee.
ps, saya nanti you hide behind a rock next one, ha ha....macham tu Indian movies.

Abang Long said...

Walaweeeee ..... lalang lebih tinggi dari manusia !

SUZIE APAI said...

hehheheeeeeee..........chanteeekkkk!!!! mak su ni klako laaa....

shasha said...

owhh finally..dah tak menyorok celah2 rumput dan pokok2 dah...

err..muka mak su macam muka mak long saya tau!

[-suziey-] said...

xaci la maksu..tag sengih tp nyorok2..ekekeekke:p

~ yus ~ said...

hehe..maksu siap menyorok di sebalik lalang tu..tak miang ke kena lalang tu maksu? Saya paling tak suka kalau terkena lalang, gatal jer rasa..hihihi

eis said...

mak su nih..kelakar tau :)

Mak Su said...

hahaha, lalang tu organik lah, tak gatai miang pun ;)

lalalalala

nabilah_2908 said...

wajah Baby W sama jer macam maksu..hehe..Mak Su Jr... (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KANTOI

Zareda Norman said...

mak su
disebalik lalang pun maksu tepa manis..

macam kenallah wajahmu itu maksu...

tasekM said...

walaupun balik lalang su... mmg menawan!!!



:)




.

Ain said...

akhirnyaaaaaaaa.....

dapat gak tengok senyuman maksu.....

jangan main sorok2 lagi tau....hehehe

mamarempit said...

cam ni arr best...tk main sorok2 dah kan...ni kojap nampak mato....kojap nampak gigi....hehehe....

dulu2 seh gitu yo...awal2 berblog...sekalo di tag oleh TipahVogue...terus tekantoi....hahhaa....lihatlah doniaaa...wajah mak su...& wajah mamarempit....hehehe

Tihara said...

tahniah! Anda berjaya melangsaikan tag ini dengan cemerlang...mahal betul entry ni mak su..sbb kena daki bukit utk selesaikan tag senyuman paling menawan ni..pasni jgn nyuruk2 lagi taww..comei baby maksu ;)

Kniedaz said...

huii..dah lama teringin tgk mak su..selalu maksu belakang pokok serai la, mak su nampak separuh la..menawan itu senyuman..pasni takyah nyorok dah..gatal dok belakang pokok tu..banyak nyamuk

~ yus ~ said...

Oooo lalang organik ker? Baru saya tahu, lalang organik tak gatal yer...hihihi.

PinQib said...

mak su ni, macam rimau jek. asyik sengih macam rimau sengih nak terkam mangsa

annfrendly said...

kreatifnya gambar maksu..
saya suke tengok :)
disebalik lalang.. alal2 aksi dalam filem hidustan gitu...