Wednesday, June 9, 2010

Tag Kasut (dari sayangsayangibu)

mangsanya adalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................

1- YB, 2- TUN, 3- CP, 4- MENTIBANG (sobab dia dah lama tak berblog..)

yang perempuan pulak....Sya nak bagi pada
1.SI CANTIK NIH, 2.DOC NIH.., 3.CIKGU NIH, 4.MAKSU SOROK TUTUP MUKO

Ambillah wahai mangsa mangsa ku.... ;o
jalankan tugas anda .............
Hik hik hik, itu adalah kata-kata penutup dari blogger sayangsayangibu yang bermastautin di http://mycutelife-sayangsayangibu.blogspot.com/

Tag ni bertarikh 25 Mei, kalau tak silap. Maaf, lama sangat simpan... ada tumbuh dah cendawan kulat bagai, togeh pun ada, tapi tak apolah, saya makan sorang-sorang ya ;P

Huk uhuk uhuk tersedak saya dibuatnya, maksu tutup muka? hihihi, tapi yang di atas tu, baby w yang tutup muka... dari manalah dia dapat bakat tu.... ?

Masalah saya sekarang ialah saya lupa salin syarat-syarat tag ni, oleh itu, selagi ada gambar kasut, saya letak di sini.... ;)gambar paling atas - kasut-kasut yang bergelimpangan di rumah pengantin di Kelang pada hari Sabtu. Kelihatannya, tiada kasut dari butik Jimmy Choo (saya minat kasut Jimmy Choo, minat jer lah so far, huhuhu, nantilah tunggu duit epf boleh beli, wakakaka).
Kasut sukan warna hitam itulah yang kakngah masa pemilihan hoki tempohari, malangnya, tidak terpilih untuk wakil daerah.
Gambar dekat, kasut bertelinga mickey, selipar favorite saya beli di KL Sentral, masa promosi RM5. Saya beli 4 sekaligus!!
Gambar last, kasut-kasut yang terdampar di depan tangga, di rumah, di kampung, iaitu di NS pada suatu hari di hari raya.

Sekian, saya tak nak tag sesiapa :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kasut penah kena curi di rumah kenduri

zulkbo said...

salam ziarah..
moga anda ceria dan
sihat selalu..
جزاك اللهُ خيراً‎

shasha said...

me love shoes!!!!

annfrendly said...

kasut jimmy choo mahal tapi memang cun.. kasut micky mouse...glitter2 gitu.. saya suke barang yang ade glitter2... nampak cantik.

Mak Su said...

gadis kg separa bdr, alamak, kena ler bawak kasut spare, ek

zulkbo :)

shasha, maksu skrg lebih suka sandal, sbb kaki selalu sakit, esp sandal free, kakakaka

annfredly, maksu suka gaks barang2 glitter, suka bling bling

sayangsayangibu said...

lawaklah maksu nih...
tqvm...