Monday, June 14, 2010

Saya sokong Malaysia

Tahniah kepada pasukan Afrika Selatan, menjaringkan gol pertama di Piala Dunia FIFA 2010. Tahniah kepada pasukan Korea Selatan, kemenangan pertama di Piala Dunia FIFA 2010.... ini adalah satu rekod cemerlang kepada kita, penduduk benua Asia.

Malam semalam punya game, yang pukul 2am tu kita tak tengok pun sebab utamanya adalah paksu chot bukan peminat football mahupun netball mahupun volleyball. Badminton ok lah.

Yang lucunya ketika di kampung, semua orang huuuuuu haaaaaa aaaaaaaa oooooooo boooooo alahhhhh bodoohhhhhh masukkkkkk alamakkkkkk, paksu chot dengan selamba mengatakan offsite. Dorang pandang remeh kepadanya. So kata paksu chot, 'jangan pandang remeh, aku selalu main game bola kat ps2, aku tahu undang-undang offsite'.

hEH HEh HeH

p/s: kat rumah kami tiada demam bola, tapi kami sokong Encik Subkidin di sana sebagai pengadil utama, yeahhh go Malaysia, hebat!

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

14 comments:

Shifu67 said...

musim cuti gini boleh la berjaga tengok bola....saya dah lama tak sokong mana2 pasukan

kak Erna said...

mak su anak akak yang sulong..bolih menjerit sorang2 tu..terkejut2 akak dibuat nya..hebat betul bola ni..

ckLah said...

'Cikgu suka main bola, hari-hari cikgu main bola!Cikgu suka main bola, hari-hari cikgu main bola!Cikgu suka main bola, hari-hari cikgu main bola!"


He...he...cklah tak tau langsung pasal Piala Dunia ni.

ima said...

salam mak su...walaupun saya ni tak berapa minat bola...tapi disebabkan dlm umah ni saya sorang je perempuan terpaksalah ikut rentak...

ain said...

saya tak minat bola gak, tp hubby awal2 dh pesan kena tmnkan dia tengok bola balik nanti. alamatnya tido kat family hall la jwbnya!

aNIe said...

Akak pun tak pandai...sikit2 tu tau le...tapi undang2 hampeh...hehehe...yang akak tau...goaaaalllllll!!!!

kakpah said...

kakpah sokong mana yang menang..

shasha said...

al maklumla...cuti sekolah..pakat cuti ramai2 tgk bola laa...hehehe

Yunus Badawi said...

Kadang saya tengok kadang tidak. Banyak lagi perkara lain yg lebih penting dari tengok bola ni rasanya hehehe

kak ina kl said...

salam..akak pun tak tenguk bola..tak suker.hb ashik bukak tu ajer..tak leh akak nak tenguk cerita lain.

Yan said...

mujurla asben saya juga bukan peminat bola.. mlm2 boleh tidur lena.. tanpa sorakan atau riuh rendah tv...

[-suziey-] said...

sy xmiant lgsung bola..

Mak Su said...

tq all, utk respon yg anda tinggalkan... saya ni rimas ngan kaki bola, orang kat padang tu dah riuh, lepas tu ada plaks yang kat dalam umah dok riuh rendah...saya tak pahamler. seb bek laki saya tak gitu

Ummi said...

tak tengok bola hehehhe