Wednesday, June 2, 2010

Betapa mudahnya merasa kecewa

Sangat mengecewakan, bila tak dapat

nak mencapai cita-cita yang bermula dari hobi yang sekecil ini, iaitu ..... hhmmmm :(

Bermacam cara dan langkah dan perjalanan dan denai telah dilalui, masih lagi bertemu jalan buntu :(

Tak tahu, tak terfikirkan, kalau ikutkan rasa, harus jadi binasa aku ini.....

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

12 comments:

kakngah said...

jgn putus asa maksu..
1 hari nant pasti berjaya..

Aleeya said...

kdg kita bejaya kdg kita kecewa..huhuu cam tu la idup ni kan maksu mmg cam roda betoiii..

usaha lagikkk

Ummi batrisya dan damya said...

jangan putus asa, mungkin yang itu bukan yang terbaik untuk kita, pasti ada yang lagi baik dari itu, so sabar dan bertawakal ye mak su :)

PnConfused said...

chaiyok maksu!!

h a n i e said...

teruskan usaha maksu..kegagalan harini..kejayaan masa depan..

=)

Mak Su said...

terima kasih kakngah, aleeya, ummi, pn confused, h a n i e.

insyallah, saya akan usaha untuk tak rebah

farwalis said...

teruskannnnnnn! jatuh bangun semula.

resam hiduppp

SUZIE APAI said...

dont giveup...belajar dr kegagalan...semua perkara mcm tu mendewasakan kita sebenarnya

~wAniE~ said...

teruskan usaha..jgn putus asa..sudah cukup

achik said...

jgn putus asa mak su.. chaiyok!

[-suziey-] said...

sbr maksu..dont give up..truskn mengejar cita2mu..jgn kecewa kalu xdpt..tp jadikan semngt utk berusaha lebih gigih:)

PinQib said...

ganbatte.. usaha itu sentiasa jerih.. dan semestinye, akan diakhiri dengn senyuman nikmat