Monday, June 7, 2010

Berjalan-jalan ke bukit lagi



Selepas berjalan-jalan ke Bukit Broga di Semenyih, kami pergi pula ke Bukit Jugra. Tidak perlu berpenat-lelah kerana kereta boleh diparkir hingga ke situ :)

Bukit Jugra merupakan kawasan pemakaman untuk keluarga di Raja Negeri Selangor, sejak tahun 1886.

Oh ya, haritu aku beritahu kasut sekolah anak2 dah rosak, kan. Dah belikan dah, bukan saja kasut sekolah dapat, kasut luar sekolah pun dapat :)
Lepas tu aku dapat pula sekotak coklat, ada orang balik dari oversea. Thanks.
Dapat lagi, stationeries bag, dan anak patung beruang tu kakngah yang dapat, ada orang (cowok) nak ambil hati dia kaedahnya, hadiahkan patung beruang.Anak patung yang di bawah ni dari kawan paksu chot, baru balik aussie, bercuti...
Dan cawan-cawan comel tu saya dapat dari kenduri kahwin anak buah paksu chot di Kelang, dan bekas rattan ker apa ker tu, dari kenduri kawin rakan sepejabatku di Balakong.

p/s: terima kasih kepada Ad Rifza dan MyJ Sungai Siput Perak sudi follow blog ini :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

16 comments:

puterikurekure said...

skarang trend org bagi cawak kecik2 tu kan? sepupu saya kawen pon dia beri cawan comel tu.

~fisha~ said...

bestnye dapt lajan2 mak su!!! len kali ajak, hehe..

shahrul said...

errr..bukit jugra tu,katne eh??heee.. :p

singgah kembali! =)

atty's said...

bukit semenyih penah pegi ..bukit jugra.lom penah lagi ..

Mr feckry said...

apesal nama bukit ni macam nama bugis

zue said...

wah mak su mcm2 dpt...seronoknya.

zue ada beli cawan mcm tu d kk homemade di nilai3.

nabilah_2908 said...

sedap tk coklat tu maksu..?


jom ke APA KATA HATI pulak,
ALAHAI PEREMPUAN

Mak Su said...

a'ah intan, trend sekarng

fisha, hehehe

shahrul, bukit jugra kat banting :), tq sudi folo maksu ek

atty, bukit jugra tu kiranya tempat bersejarah ler...

mr feckry, tak pasti plaks... lepas ni cerita saya ke tempat Bugis :)

zue, mmg mak pengntin beli cawan tu kat Nilai3 :)

nabilah, sedap... :)

en_me said...

rajinnyer naik bukit tewww.. uhuhu

Purpleheart said...

mak su ada naik ye bukit jugra? cantik kan permandangan kat atas..

shasha said...

mak su..buat la list bukit2 yg telah ditawan oleh mak su...

Kniedaz said...

coklat..sedapnya

WanHidayat said...

Salam...
Maksu oh Maksu...harap Maksu sihat dan ceria selalu....lama jugak tak melawat Maksu, syukur hari ini ada kesempatan....

***Byknye dpt souvenir...

~ yus ~ said...

Nak coklat jugak!!..hehe

HEMY said...

wah..mggu dapat sobenir ni namanya

Akmal.itco said...

waaa..dpt jumpe monyet tu la yg syok tuh!!