Monday, June 28, 2010

Bebal sekeping hati

setelah berdekad-dekad
aku tlah melupakan
terlupakan
dilupakan

namun hakikatnya jasad ini
sering teringati
sering mengingati
apakah diingati?

ah... bebal sekeping hati
yang tiada akal di sisi
sudahlah sudahlah berasa sebal

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

16 comments:

puterikurekure said...

rasa sebal pada apa ni maksu?

nabilah_2908 said...

apakah...siapakh yang diingati itu..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY CHEESE TART

m.q said...

sebal kenapa tu?

Mak Su said...

puterikurekure, huhuhu

nabilah, seseorang yang tak patut diingati

mq, entahlah, tak tahu nak fikir dah

Farid MOFASAD said...

sebal 2 apa?

sayangsayangibu said...

maksu
luka dihati tak nampak,tp pedih dirasa...

Mak Su said...

farid - macam sedih ler....

sayang2ibu, benar sesangat

kayteeze said...

Er... Tie pun sebal sekarang ni..

kakpah said...

kakpah sering juga tertanya2.. adakah diri ini diingati?

aishahumairah said...

salam...

singgah cni..
sabar ya..jgn sebal2..:)

shasha said...

owhh..lama dah tak kuar puisi kat sini..kan kan??

MOKCIK AZWA said...

owchh...memang tak best kalau rasa sebal pada seseorang kannn....

ckLah said...

....diri ini...memang mudah untuk dilupai.




(Ecece.....ckLah pula yang emo)

PinQib said...

maksu.. walaupon maksud nye mndalam, i cant understand it.. adakah maksu ada maslah??


Jum singgah belog Pink

Update!

Zareda Norman said...

segeralah ubatkan hati yang sebal itu supaya lukanya tak berlarutan.. chill maksu

alvin takda umah harga 8juta said...

sy oun ngah sebal ni maksu..
ada org ajak tawen..



nge~~