Tuesday, May 4, 2010

Telur ayam yang belum direbus, letaklah di hujung tanduk

lalu bacalah mantera ini, 'bagai telur di hujung tanduk'

Tetapi aku ini, masih berharapan, kerana diri ini, masih memerlukan kepada oksigen.

Biarpun telur ayam yang belum direbus itu mungkin kan jatuh, dan pecah berderai, boleh beli telur ayam yang lain sebagai pengganti.

Nak ambil kesempatan ini untuk ucap terimakasih kepada Suhana, adam yusof, roslaini saad - atas kesudian follow blog ini :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara
.

15 comments:

Frodo Baggins said...

e'eh maksu, mentera semerah padi jd mentera telur ke? hahahahha ..


mendalam jer. :)


>>___<<

zulkbo said...

salam..
ada jampi2 ke
kat sini?
la la la

Mak Su said...

frodo, applicable, hahaha

zulkbo, tak dak, hehehe

shasha said...

o oh...terlalu mendalam maksudnya ini...

Mr feckry said...

ni mentara pe ni maksu

al-lavendari said...

Biarpun telur ayam yang belum direbus itu mungkin kan jatuh, dan pecah berderai, boleh beli telur ayam yang lain sebagai pengganti.

TIDAK TIMBUL LANGSUNG KEMUNGKINAN TELUR ITU JATUH DI SINI, SEBAB TELUR AYAM ITU PASTI JATUH. LAINLAH KALAU HUJUNG TANDUK TU SUDAH DI ADJUST DENGAN PARANG !!

Kniedaz said...

ni jampi untuk apa mak su? jampi bagi kurus ke?

kayteeze said...

Ingat mentera untuk ubat sakit gigi ... Tie tengah berdenyut-denyut ni.. adoi laa...

Datin El said...

ha..ada mentera pulak..kalau jampi bagi kurus saya pun nak..hehe

Mak Su said...

shasha, iya

mr feckry, mantera main2 :)

al_lavendari, hehehe, berpinau saya nak pikir

kniedaz, Datin el - oh... bukan

kak tie, sakit gigi? tmpal koyok ;p

Bro Framestone said...

Pe kata try telur burung unta

BroFramestone Blog

kakngah said...

mkn tolo ghobush bnyk2.. kontut busuk maksu...

atty's said...

sodap gak kalo makan telur rebus + kicap..

[-suziey-] said...

hmmm ksah tlur ayam rebus ni..br pagi tadi hubby bw bekal telur ayam rebus.,.ekkeke;D

Mak Su said...

Bro- telur burung unta? elok gaks ek, boleh dimakan beramai2

kakngah, ahaks

atty, rebus jangan sampai masak ek, sikit2 jer

suziey, sangat mengenyangkan