Friday, May 14, 2010

Entah dapat entah tidak

Perkara dah dirancang sejak bulan lepas, sejak saya mula bertemu rakan-rakan di FB. Esok adalah hari yang dijanjikan untuk pertemuan semula yang akan diadakan di sebuah hotel yang boleh nampak bintang di kotaraya Kuala Lumpur yang indah permai... hampir separuh rakan sekelas telah bersetuju untuk hadir.

Pagi-pagi buta tadi saya telefon 'aduka' menyatakan saya tak dapat hadir, last minute cancellation. Dia marah-marah pada saya.
Aduka tidak kelihatan dalam gambar ni (Aduka adalah nama samaran, dia pernah jadi housemate masa di asrama dulu, di area Melaka). Saya adalah yang di dalam bulatan warna biru, gambar ini diambil pada tahun 1989 ataupun 1990.

Saya risau juga takut-takut aduka run amuk, sekarang ni banyak run. Run run bersama abang bomba, ada run chicken, run run show, runaway with the running bride,
.
.
.
.
Serba-salah jadinya. Err, dia tahu rumah saya di Rembau, juga rumah saya sekarang...habislah, tak ada alasan.

Insyallah, cubalah.... see how. See you, when i see you, happy weekend.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

18 comments:

Frodo Baggins said...

>>___<<


hahahhaha epic giler pic ni
keh2 .... retro abiss!
owh maksu sungguh anggun


wooohaaaa!

Mak Su said...

frodo, tu dah buat super impose, wakakaka. jangan percaya.... lalala

aik, tadi bulatan tu kaler light blue, sekarang dia jadik yellow.... awat?

kakngah said...

maksu.. yg tgh2 seat blkg skali tu.. pose tupang dagu namanyer.. kalau jumpe sok gi.. kem salam eh..

Siti said...

waaa..ada reunion yer..syoknya mak su...dah lama tak jumpa member2 lama

puterikurekure said...

pergila maksu! best tuuuu~~

aNIe said...

Maksu...gambar tu nostalgia betullah...

Harap2 maksu tak jadi cancel..sebab bukan senang nak jumpa ngan kengkawan tu...

julietchun said...

bukan senang nak jumpa kawan lama.
cantik gambar superimpose :P

Tie said...

Eh... tie dulu ada gak gambor dalam bas gini.. teringat kisah lampau, uwaaaa........

kak Erna said...

mak su..masa yang ditunggu..seronok dapat jumpa kawan sekolah..

kak ina kl said...

amboi lawanya masa anak dara..patutlah cik abang terpikat.

kalau ada aral nak buat camner kan

sayangsayangibu said...

Salam maksu
Sya TAG maksu..silo ambil ye..
tq
selamt berjumpa ex boy n girl pren...

shasha said...

oh reunion...~!!!

CikguZue said...

nostalgia tgk gambar tu.

LiNda said...

salam mak su ..

ngape tak pergi ...?

padahal saya pun takut kalau perjumpaan semula . kekeke

Ibuhani said...

mak su............nak tanya adakah budak perempuan yg paling depan skali, berambut pendek n bercermin mata itu namanya Maziah abd. manaf budak kuantan? kalau betul..........itu sepupu saya :)

Ibuhani said...

silap..........anak sepupu saya!hehehe...salah taip pulak :)

Sha said...

salam:)
tentu seronok maksu sbb boleh jumpa kengkwn dulu2.... byk citer, tak abis2.....

Slmt bertemu kembali.

rynas said...

aahh dh nampak gambo maksu...
tapi sebelah jer..bila nak pose gambo skang nie