Thursday, May 20, 2010

Dialog sasau

A. saya dah tawar hati, sampai tahap buka pintu opis terus sakit kepala, tak sanggup lagi dipandang hina disini

B. alergiklah tu, tak ada ubat tu, faham faham, susah nak bergaul dengan orang yang sangat-sangat hidung tinggi

A. saya pelik kenapa dorang ni sangat2 berlagak, hidung tinggi, sombong. Agaknya dorang cuma hormat kepada orang yang ada master kot

B. master? ai yem HE-MAN, I AM THE MASTER OF THE UNIVERSE, jerit-jerit sambil pegang pedang, and pakai spender cetotet jer

A. sambil angkat pedang pastu ckp "i want to kill the ****", heheeahahhahhaha

B. kill the time?

A. no not kill the time ... time is golden and diamond but i want to kill the [teeettt]

B. ahaks..... betul, don't kill the time, but kill the [teeettt]

A. kan sesuai tu, motto terbaru, 'what are you doing?', "i am killing the [teeettt]"

B. yezza....... lepas tu buat karibous

A. euwwww tak lalu ler

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

18 comments:

@xiM said...

yyeeeeeerrr..
ini baru betul betul sasau..heheheee

nabilah_2908 said...

sy pun naiksasau bila baca n3 ini...hehe.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CARA MELETAKKAN LINK BERSAMA KOMEN ANDA

Aleeya said...

kill !! kill !!! die !!! die!!!

Yunus Badawi said...

Jgn lupa dah bunuh tu potong jadi 18 ngeee

shasha said...

errr.....*dgn muka yg konpius~

hani@debumelukut said...

ok jom kita team up and be the terminator...jeng jeng jeng..

PnConfused said...

daku kompiuslah maksu...


hehehehhe

azieazah said...

Baca sekali cukup, nanti jadi sasau sama plak. Hikhikhik!

مريم أبو أحمد said...

erk~ tamau sasau dah....

kakpah said...

wakaka..memang sasau dialog tu

Zareda Norman said...

aduishhh sasau nak faham dialog ni.. yang saya faham tuutttt aje.. hahahha

rynas said...

maksu naper tetiba kuar dialog sasau ni

HEMY said...

ngan saya2 sekali sasau..ahahaaha

izman said...

yeah! kill em all.. (err.. ganasnya maksu)

Yan said...

oho hampir sasau juger membaca entri ini

thunbergia said...

sungguh ganas, ;-P

salamm,

~ yus ~ said...

hihihi....naper ni maksu?

puterikurekure said...

dialog apa ini maksu?
hehehehe~

maksu blogger tegar tau! meh nak respek toing2.