Monday, May 31, 2010

Be afraid, be very afraid

Saya ada kuasa power yang sangat hebat SEBAB saya ada MEMAKAI

pakaian yang lengkap bila saya keluar dari rumah. Sayalah gergasi.... be afraid, be very afraid. HUAA HUAAA HUAAAA (evil_lish laugh)

"Boleh saya potong awak, no need to turn, saya angkat saja awak ke tepi"

"Minta maaf, saya nak parking lot ni"

"saya nak letak signboard baru, warna pink, warna kesukaan anak saya, baby w"

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

15 comments:

Tihara said...

wow!!..maksu nak jadi monster keh?

TotYati said...

hahaha maksu ni kelakarlah!!!

pak long said...

salam....
kiter pun nak besor tangan cam tu....boleh lawan atromen

rynas said...

hebatlah Maksu ni..

shasha said...

kreatif...pernah cuba nak buat tapi tak menjadi la mak su..

Mr PenyuBiru said...

maksu! saya nak gambor yg 1st tu. nak hantor kat peraduan snap&win proton saga. hehe..

kakpah said...

wa.. maksu dah jadi gergasi

zino said...

macam tangan gaint je hehe

Aleeya said...

aik maksu pe hal tetiba nak jadik monster neh..

guna software ape ni ..nak gaks

Tie said...

Hah ! Teringin nak jadi monster macam maksu, hihihi..

~ yus ~ said...

haha..sungguh kreatif! Cayalah maksu.

Mak Su said...

hah hah hah..... hehehe ;)

KAKTINY said...

betul maksu.. tiny selalu kerap terbayang dpt buat camnih... hihihi...

PinQib said...

oh indahnya jalanan

silbi abigail said...

atau dunia yg mengecil..