Tuesday, May 4, 2010

Aku peribadikan, Jamilah.yang.ayu



Aku tutup blogku yang dinamakan, Jamilah Yang Ayu kerana cemburu. Lucukan, aku, maksu, menulis di ceritakosong, juga di jamilahyangayu, mencemburui blogku sendiri.

Pada mulanya aku hairan, kenapakah blog jamilahyangayu yang tidak aktif lagi mendapat tempat top 50 beberapa kali. Bukan ceritakosong...hairan? Di sana aku berbicara tentang jiwa, di ceritakosong aku bercerita yang kosong-kosong sahaja. Hairan, aku hairan.

Tapi sekarang aku sedari, ini semua terjadi mungkin kerana salah faham sahaja. Ini semua kerana kesilapanku dalam meletak dan mengupdate stat counter, motigo.

Walaubagaimanapun, jamilahyangayu, sudahpun aku peribadikan.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara
.

14 comments:

nabilah_2908 said...

erm...apa contant dlm blog Jamilah tu maksu..?

Mak Su said...

nabilah, kebiasaannya letak poem, tapi lepas tu malas plaks nak sharing ngan sesapa, heheehe

Suhana said...

maksud nya..letak counter montigo tu..nuff nang tak approve ke maksu?

Mak Su said...

suhana, nuff approve.... tapi maksu tak mo sesiapa read jamilah lagik...

Tihara said...

sedap gak bunyi nama jamilah ayu..macam judul lagu lama plak :)

kakpah said...

takper.. ada juga benda yang kita nak privacy.

Mak Su said...

tihara, mmg, masa tu saya berkenan ngan nama jamilah, hahaha

kakpah, betoi tu kakpah :)

zaidharis said...

Salam ziarah,
lawa blog..

Jemput ke laman blog saya
http://zaidharis-leechmiracle.blogspot.com/

shasha said...

eh..jamilah sentiasa ayu la mak su..heheheh

pak long said...

salam buat maksu...
aktifkan la entri yang terbaik lam blog jamilahayu tu...nak jugak baca entrinya..

rynas said...

maksu tak sempat nak mengenali Jamilah dah diprivate kan dah...huhuu

Zareda Norman said...

dah private ke pulak.. tak pe, zar pun sama ada satu blog menulis dari hati yang zar privatekan.. ehhehe

Rozita said...

tkde chance nak singgah di Jamilah Yang Ayu...

ct rahani said...

adeh x sempat nk baca.. maksu dh privatekan.. huhu..