Thursday, April 1, 2010

When I feel sad, I hug her strongly


Itu baby w, dengan sepanbotnya. Aku suka gambar ni, aku keliru, mata siapa sebenarnya lebih besar, dan hidung siapa yang lebih comel?
Baby w ada satu lagi anak patung, katak warna hijau (generally katak memang warna hijau, kan?), kami namakannya cekotak. Tapi baru-baru ini, baby w sudah menukar nama cekotak (katak) itu kepada meow.
Sejak semalam aku rasa upset, sedih, diperkotak-katikkan. Dan ini langsung tak ada kena-mengena dengan si cekotak yang sudah tukar nama kepada meow itu.
Aku nak peluk seseorang...... errr.....

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

26 comments:

puterikurekure said...

meh peluk saya maksu.
*hugs*

baby w comel betul. muka manja2.

shasha said...

i'm so huggable...nak peluk saya tak?

NichKhun said...

aah la.. sokong2.. muka baby w comel.. manja.. mesti nanti dia besar2 dia comel jugak kan.. huhuhu

HEMY said...

peluk le suami mak su..ekekeke..mesti dia kata "buang tebiat ke??"..keke

Mak Su said...

intan, shasha - tq

nichkhun, hehehe, tq, insyallah

hemy, dia lagi suka... meh polok2 dia kata.

Erna said...

mak su pelok je baby w tu kuat2..sampai dia marah,,mesti nanti hilang sedih...

Ejamaria said...

ape la yg Mak Su sedih sgt ni sampai nak minta peluk tu? meh sini Maria 'pinjamkan bahu' utk hilangkan sedih... meh...

Mak Su said...

kak erna, hehehe

ejamaria, kalau sebut bab kotak-katik tu tak der lain ler.... hal-hal berbangkit di 'tempat cari makan', saya tak kacau orang, tapi orang kacau saya.... tertekan sungguh perasaan ni

Ain said...

hugs n kiss untuk maksu....

mmmuahhhhh...

jangan sedey2 ya....

[-suziey-] said...

kalu sy sedih rs nk mkn jek..erkk camne tu:D
maksu jgn sedih2 ok...smileeeee....keep ceria:)

Mak Su said...

tq ain

suziey, tadi maksu dah makan aiskrim mekdi, perisa stroberi... huhuhuhu

Ejamaria said...

biasa la kan Mak Su, kite makan gaji - SYMP... nak buat mcm mana...

Mak Su said...

ejamaria,... huhuhuhu, tensen, tensen

amu mejie said...

ceriakn idup maksu ngn cekodok...:D

xiiinam said...

Peluk baby juga satu terapi menangani stress...



Kata Dr Fadzilah Kamsah...

Mak Su said...

amu mejie, cekodok?

cklah, betoi :)

amu mejie said...

yela....gnti cekotak...:D

Mak Su said...

amu mejie...alamak!! ingatkan tadi ceghiter pasal makanan, hahaha

S.C.H.A said...

hahahah .. pandai bb w tukau .. cekotak tu mcm si botak jer ...
xcomey kan ...

meow mcm comey2 n berbulu mcm si kataknyer skrg ... hahahhaha

sayangsayangibu said...

sama besar, malah lebih besar dari tuanya ;p

bibie_boodyn said...

agak2 kalau kahwen mude amcam???byk dugaan x mak su?(berkaitan x soklan ngan entry nie)

Mak Su said...

scha, sayang2ibu :)

bibie - kawin muda? orait :), hehehe

PinQib said...

comey nye baby w. patut bg patrick la maksu.. hehe. br pink

DrSinga said...

panbob tak ada??!!peluk lah panbob...
panbob lagi gemuk...

mamakmuda said...

Err.. M/Su, polok lerrr cekotak... X pon poooolllloooookkkk lerrrr waaaaa.... WAAARRRKHHHH!!!!! KAH...KAH...KAH....!!!! DON'T WORRY!!! BE HAPPY!!! MAAAKKK SSSUUUUUU!!!!!

Mak Su said...

pinqib, dr singa :)

mamakmuda, hehehe, sukanyer dia.... :D