Tuesday, April 20, 2010

We Built This CT

Do you want to sing??? Do you want to? I can’t hear you… Sepanbob sekuwear pen

Eh! Wrong!!

we built this Siti
we built this Siti with rock n roll
built this Siti
we built this Siti with rock n roll

We? Alamak! Lirik ini mengundang kontroversi. Saya tidak ada kena-mengena dengan awak.

Ini gambar-gambar siaran tertunda sambutan hari lahir kakngah yang ke-15 pada 5/4 tempohari.

clap clap

"saya ada pisau, yea yea yea"

"cepatlah nyalakan, dah tak sabar dah ni"

"ish lambatlah! aku tiup dulu....!"

"adik w! kenapa hang tiup lilin tu, tak apa, kakngah ada hadiah"

p/s: terima kasih kepada Shukri Mohd Ali, nano atas kesudian mereka folo blog ini

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

17 comments:

Aleeya said...

heheh tak saba yer baby w, nnt besday baby w , kak ngah tiup dulu plaks huhuuu

makdara terdiva said...

i pon siti jugak..haha..

Mak Su said...

iyakan aleeya, take turn

makdara terdiva, iya ker? anak2 saya semua saya letak siti, senang nak ingat ;)

nabilah_2908 said...

baby W xcted tu..hehe.. ;)

~0~ said...

heheehe....baby W gak yg dpt tiup...heheh

KAKTINY said...

selamat kak ngah baik.. beralah dengan si baby w nih.. hihihi...

HEMY said...

fuh...mmg tak sabar la babyW lambat ngat tiupnyaaaa

Mak Su said...

nabilah, 0 - mmg suka sungguh dia

kaktiny, kakak yang penyabar, ahaks

hemy, iya, lambat beno, nak betulkan rambut ler

HANDMADE OWNER said...

tak sabar yer baby W,sib baik kak ngah faham ek....hehehe

[-suziey-] said...

hahhaha..sabo je la..title lain dr n3..ekek:P besday sape ni maksu? kakak ke adiknya?

thunbergia said...

haku pun pakai cik city, volleee kanns, ;-)

salamm,

Mak Su said...

handmade, kakak2 kenaler bersabar ngan kerenah adik2, ek

suziey, dah ada habaq tu kat atas tu, besday kakngah

tb, honda city?

Ain said...

baby W yang terlebih excited pulak....

nyalakan 2 kali lilin tu maksu, kasi can masing2 merasa tiup lilin....

Ain said...

baby W yang terlebih excited pulak....

nyalakan 2 kali lilin tu maksu, kasi can masing2 merasa tiup lilin....

sekamar rindu said...

salam...


sedap kek tu..kak..

Shais said...

saja buli kakak ya:))

MOKCIK AZWA said...

yg menyambut besday buat derk sebab tengah belek hadiah baek punya hahahha...