Sunday, April 4, 2010

Salam Jumaat (foto kenangan di gua-gua)

Posing wajib, sembunyi di sebalik pokok, hahahaha (POST INI STICKY SAMPAI HARI AHAD - entri baru ada di bawah).

Mari lihat gambar-gambar -> kembara di Gua Senyum:
Eksplorasi yang mengujakan, rasa nak pergi lagi sebab ada banyak lagi gua-gua di sekitar Temerloh, Jerantut yang belum dijejaki :)
Juga, takziah buat keluarga Allahyarham Din Beramboi, al-fatihah.
Untuk cerita-cerita eksplorasi gua, boleh rujuk postings di hari Isnin dan Selasa, http://ceritakosong.blogspot.com/2010/03/aktiviti-eksplorasi-nak-kena-tukar-nama.html

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

26 comments:

~0~ said...

wah bestnye

PinQib said...

huhu.. mk su.. masuk amazing race je la.. aktif sanagt ni

eis said...

mak su comel je posing di sebalik pokok hehe

Mak Su said...

0 - jum, join family saya gi jenjalan

pinqib, heheeh (sohih maksu kalah)

eis - maksu dah expert dah amik gambar cenggitu

puterikurekure said...

ni dah namanya jalan2 cari gua ni maksu.
:)

nabilah_2908 said...

hehehe..maksu yg pemalu.. ;)

Jard The Great said...

chumel je gmbr..

mak su tak nak join kontes gua ke? huhu

nur 'adli azhari said...

mesti best!..kat pahang byk gua rsenye..

nice blog!

Mak Su said...

intan, nabilah ;)

jard - kenangan rtm tu? masa maksu jadik rockers, rambut maksu kena gunting.... oleh mak maksu. oops! nanti ai terai....tq jard

Mak Su said...

adli, dgr cerita ada byk lagi.... skrg tgh survey kat ternet :)

julietchun said...

ular tu agak menakutkan

sayangsayangibu said...

teruja..sangat best kalaulah enpakwe berkongsi hobi begini..harus jd acara wajib family ;p

tunbegia said...

amvoiii maksu sembunyi dibalik pokok,

salamm,

achik said...

teruja saya tgk mak su berekplorasi.. :)

Chik chuMeLL said...

waaaa..main nyorok2 plak maksu ni..hehe..lama chik xberXPDC ke gua ni..asyik xpdc kt uma je..=)

Mak Su said...

juliet - mmg takut gaks masa tu

sayang2ibu - ada cadangan nak wajibkan, hehehe

tb, hehehe

achik, best.... ! :)

chumell, hehehe, sesekali kasik peluh

ct rahani said...

aktiviti yg menyeronokkan.. :p

kayteeze said...

Haha... Tie teringin, tapi takut sakit urat macam dulu , hu hu...

one said...

salam,
mendaki kekdahnya, tak berurut lepas tu?
ok wom ap2 stecing2?
hahaha
x gi muzium jalan2 bawa budak2 tengok etnik pelbagai disemadi?

deekkyy said...

hallo..kunjungi blog ku ya..jangan lupa komentarnya..happy blogging

http://deekkyy.blogspot.com

sweethOneY said...

rajinnya maksu pegi travel :)

silbi abigail said...

mak su... sya dah tag maksu di blog saya. tolong la ea apa yg patut... terima kasih...
http://silbiadekabigail.blogspot.com/2010/04/tempias-juga.html

Uncle Lee said...

Hello Mak Su, I love your creative pics, and your humour. Love the 1st pic you hiding behind the plant, ha ha.
You have fun and keep well, best regards, Lee.

izman said...

dah lama x gi gua kota gelanggi ni, last pegi zaman sekolah. area saya tu, saya org jerantut. kalau gi gua senyum dan gua hijau lagi menarik, kt areaa situ jugak laa

mamakmuda said...

Aik, M/Su... Nk main unchak..unchak plak? Kui...kui...kui...!!! CHAK!!! Nmpk dieeee... M/Su, ulo tu sape name? Wa nk knl daaa.. Ulo M/Su jmpa...wa x jmpa? Wik...wik...wik...

Mak Su said...

mamakmuda, awak nyorok kat ner? hehehe

chhaakkk! :D