Friday, April 16, 2010

Lapuran buat En Ben Ashaari

Pagi ini dengan penuh teruja, aku check motigo status, Nuffnang analytics status dan apa sahaja barang yang berstatus dan didapati status aku ada up. Wow! shock! syok!


graf naik mencanak (tengok 15th)


dapat 257 views semalam

ini dari Nuffnang, ada 353 views

Thanks to choco, sudi follow blog ceritakosong ini.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

14 comments:

DrSinga said...

meh kita tolong klikkk....
:)

[-suziey-] said...

waaa tahniah maksu..ade peningkatan..keep blogging:)

Mak Su said...

tq drsinga, suziey

ikan emas said...

hebat maksu,

jadikan ni utk sebar benda-benda baik aja...

~0~ said...

wah hebat maksu skang

Mak Su said...

tq ikan emas, 0 - mana ada hebat.... biasa2 saja saya ni.

MOKCIK AZWA said...

Mak su...HEBATTTTTTT...

puterikurekure said...

waaa....*clap, clap*
:)
tahniah mak su!

puterikurekure said...

waaa....*clap, clap*
:)
tahniah mak su!

one said...

wah..terer tengok line yg menaik
(serius saya tak faham graf tersebut bout what)
jadi saya hadiahi moksu tarian shafel saya melalui gerakan baby w yg shumel ituuu

Mak Su said...

saya biasa2 jer mokcik azwa

tq intan

tq one

PinQib said...

hah.. tahniah maksu.. aih.. klu boleh la menaik camtu.. gumbira tak terkira

Mummy Zara Sofea said...

akum..hi..jmpe pun blog akak...sy yg jmpe kt Gatsby event tue...

Choko said...

alrite maksu..thanx to u kembali!