Monday, April 26, 2010

Kepala pusing laluku layan tag wasiat

Here me here me, dengar sini semua, saya tengah pening kepala, maklumlah, merenangi lautan kencingan... huhuhuh, rasa macam nak pitam, mood -> non ado. Oleh itu, lebih baiklah saya layan tag yang baru saja dapat hari ini (saya masih berhutang tag silbi abigail juga tag dari azq, huhuh, insyallah, hari ni nak buatlah). Kasik perabis semua.

Bila saya baca tag ini, saya pun sedarilah, entah ada kaitan atau tak, sebab ia berasal-usul dari ORANG KAYA KG SEPENING LALAT!!


Tag ini telah terbang dan pelepap, jatuh di ceritakosong ini dari http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/

Tag yang jatuh pelepap, bukan itu lembu punya barang...hihihi. Proceed.

1.Thank & link the person that gave you the cik Cow (JGN LUPA COPY PIC). Thanks Lya.
2. bg balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling tak active..hahaha. Err, saya tak mahu tag sesiapa.
3. bagi tau dorng ni yg dorng dapat wasiat dari orng kaya kg sepening lalat. Oh tidak mengapa, memandangkan saya tidak tag sesiapa.
4. cerita3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv. makan nasi, minum air, duduk, baring, terlena, buat peta atas bantal
5-Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan. rendang kuda, itu saja rasanya, belum pernah lagi makan ikan todak masak asam pedas.
6-cuba bg tau brp orng dah kawan anda kat FACEBOOK. Tak ramai - adalah dalam 80 orang kot, saya baru deleted beberapa orang yang tidak pernah menegur sapa saya di dalam FB, nama friend, tapi sombong.. apakah meaning? Saya baru juga deleted beberapa nama BERLAINAN JENIS sebab terlebih friendly pula nak berkenalan.
7-paberet soalan ni.....camner korng berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...Jumpa paksu chot atas bas, saya tersesat nak balik ke rumah masa hari pertama saya bekerja di key ell.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.


10 comments:

Ejamaria said...

hehehe... comel la... jumpa atas bas pasal sesat? sesat jumpa jodoh rupenye... hehehe

LYaFRINA said...

HEHHEHEEH..CINTA BPUTIK DI ATAS BAS!! FULLAMAK AR MAKSU.

ERMM RENDANG KUDA??? RENDANG DAGING KUDA K??? KE MDE??

**BTW..TQ MAKSU SBB SUDI BUAT TAG NI..

Mak Su said...

ejamaria, maksu memang comel (blushing sudah)

lya - rendang daging kuda, thanx sbb lya sudi tagging maksu :)

atty's said...

cinta pandang pertama lah nie ye maksu..

Siti said...

rendang kuda? sedap yer..siti kalau tak tahu tu redang kuda, maybe siti mkn. tapi bila dah tau..mmg tak jamah la..

Mak Su said...

atty, pandang gaks, berkali kali, ahaks

siti - kalu tahu, maksu tak nak makan, terbayang2 high chapparal

cheqna said...

comel cara jumpa pak su...

sweet

nway salam ziarah mak su

Mak Su said...

cheqna, hehehe, time time tu mmg selalunya bas memainkan peranan utama menemukan jodoh :)

Ain said...

daging kuda ain tak pernah lagi makan, kalau daging unta tu pernah la....

apa rasa dia ya maksu?

shasha said...

apa rasa daging kuda?