Tuesday, April 27, 2010

Kasut ayang anje stroberi cupcake blueberi muffin dah patah

Uish, panjang sungguh nama manja aku, tapi dah manja kan...pedulik hapa.

Tak perasan pula pagi tadi, kasut aku yang ala-ala crok tu boleh terpeleot cakoknya. Tapi aku tersasul, aku jerit kat hubby, "bang! kasut ayang anje stroberi cupcake blueberi muffin dah patah".

Hubby muka pelik-pelik, lepas tu aku pun pelik. Rupa-rupanya tersalah cakap, patutnya cakap putus, cakoknya putus. Maksud meaning?

Belilah kasut baru untuk ai please, heheheeh. Kali ni tak nak yang ala-ala crok. Nak yang ori.

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara
.

16 comments:

pB said...

Salam Mak Su ...


jangan beli yang tumit tinggi tinggi, tau.

PnConfused said...

croc yg tinggi de maksu...

tp, yg tuh pon xleh patah.. :P

iva saionji said...

kehkehkhekhe..terapi minda...kelakau....camne ek leh tersasul sebut panjang lebau gitu...hikhik

Mak Su said...

pb, dah serender dah pakai kasut tinggi, asik terpeleot jer, hahaha

pnconfused, hahaha, maksu pakai terompahlah

iva, hehehe, sajer ngengada

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

pakai kaki ayam la mak su..

[-suziey-] said...

hahah lawak la tajuk maksu..xpe nnti msti dpt surpise dr paksu chot..dpt kasut baru versi buaya lain plak..hehe

artisticklytouch said...

alah, kesian ayang anje stroberi cupcake bluberri muffin...

zue said...

mak su ni mesti pengemar kasut yg berkala2 kannn.

Ms.Independant said...

abg kate " comel je ayang anje stroberi cupcake blueberi muffin abang ni. Sekarang jugak kita pergi beli!"

:)

izan said...

hehe.. ni mesti belum pape dah plan mcm2 sampai terkeluar muffin blueberry....

sayangsayangibu said...

mak su beli yg tinggi berinci 5
ada berani? ;p

Mak Su said...

gadis kg separa bandar, sian plaks kat ayam, hehehe

suziey, aauuwww, takut kat buaya ;)

art, hahaha

Siti said...

mak aiii..panjangnya nama..hahaha..adoi..semer jenis cake keluor yer.

Mak Su said...

siti, hahaha

ct rahani said...

pakai sipar jepun lg besh.. hehe..

shasha said...

patah? cam kayu?? terompah kah itu mak su?hheheeh