Friday, March 12, 2010

Teruja dengan kehadiran Facebook, laluku



menggelodah gobokku untuk mencari lagi gambar-gambar lama. Maksu pasti, rupa maksu yang tidak rupawan ini sudahpun dikenali di arena blogging, kan.

Gambar 1, dari kiri - tudung putih, tudung biru, biru lagi, putih lagi, saya, tudung putih.
Gambar 2, dari kanan - saya (lihatlah tulang saya yang terjojoi tu), lelaki tinggi, bukan saya, lelaki tidak berapa tinggi, bukan saya
Gambar 3 - saya yang tersenyum lebar sebab saya kawin awal. oops! saya suka, saya suka. eh wahhh
Gambar 4 - saya, tudung kaler merah yang santek sedang dukung kakngah.

Terima kasih kepada riezal (cyclist) aka rezdrake, follower #1 di sini, dan kaljis, follower #2. Maaf semua, maksu tak tahu cemana nak transferkan followers ke tempat baru ini... hhhmm, alahai

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

25 comments:

shasha said...

teruja sebab kawin awal?heheheh...

akirasuri said...

ui! cantiknya yu.. :p

مريم أبو أحمد said...

maksu, patutnya maksu transfer entri lama ke blog lain.. hehe.. tu teknik mengekalkan followers la.. :P

fzi said...

Salam Maksu...
Tumpang gembira tengok gambar yang senyum lebor masa nak kawin tuh...hehe

Mak Su said...

shasha, idok eh. teruja sebab,.... hhmmm, nak makan nasik minyak? oops!

akira.... santek? aauuwwww

maryam, alamak... maksu tak pandai ler, how lah?

tq fzi, marilah kita bersenyuman lebar, hehehe

~0~ said...

heheh....klasik ni....

zh-ena said...

cantik maksu time kawen :D

~wAniE~ said...

iissshhhh lame gile gmbr nie...
hehheheh
ade memory value la maksu....

Mak Su said...

0, hehehe

ena, aramak! (kembang)

wanie, gamba spm 1986 dan lain2 tu arena 90an.

tunbegia said...

sungguh jelita maksu,

salamm,

Ummi batrisya dan damya said...

wah mak su, kemain ye :)

suka bagi teka teki, yang manakah satu mak su itu :)

tapi agak-agaknya macam kenal aje :)

kakngah said...

maksu tak reti nk trnsfer..
sy sukarela folow.. hihihi!!

zue said...

lihatlah..
pinggang ku yg ramping
dan dada ku yg bidang.
(versi saloma)

maksu..bentuk bdn dulu dan skrg mcm mana..maint ke?

Mak Su said...

tb, apa? jelita? langsirku?

ummi, yang di situ, di situ

mekasih kakngah, heh heh heh

zue, of course tak sama. gambar sekarang tak berani nak letak, wakakaka

Sha said...

salam:)
tgk gambar lama, tercuit hati. Ianya menjadi kenangan abadi.

ezzati said...

wauuuu..mengimbas nostalgia..hehe

sharamli said...

lawak je kan gamb0 dulu2

Mak Su said...

sha, ezzati, sharamli ;)

Tihara said...

tahun bila ni maksu?

Mak Su said...

spm 1986,
gambar 2 tahun 1990
gambar 3 tahun 1992
gambar 4 tahun 1996

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

pehh, gambar kawen tuh!

farwalis said...

otai ni...heheehe

Mak Su said...

akeji, farwalis, heheehe

one said...

wah.. dolu2 la kan

one said...

wah.. dolu2 la kan