Tuesday, March 30, 2010

“sepuluh”

Ini tag dari mama adam pada 20 Mar. Memandangkan saya tak berupaya nak letak gambar trip eksplorasi gua as yet di blog ini, saya jawab tag dululah (http://mamaadam09.blogspot.com/2010/03/sepuloh.html)... lalalala.

1 - siapakah diri anda di rumah?
isteri kepada paksu chot dan ibu kepada 4 anak-anak.

2 - siapakah diri anda disamping rakan?
a friend (?)

3 - benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
a. rumah sebiji dengan sebidang tanah (cottage style pun tak apa, cute)
b. menunaikan haji dan umrah.
c. duit simpanan yang banyak supaya dapat tolong orang serba sedikit dan yang pentingnya, saya tolong diri saya sendiri, supaya hidup saya tak menyusahkan rakan-rakan dan sanak-saudara, supaya mereka tak serik mengenali saya.
d. tiada lagi hutang keliling pinggang.
e. dapat melancong dan bereksplorasi ke seluruh Malaysia dan international.

4 -Siapakah nama pasangan anda?
pak su chot.

5 - Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
a, b, c, d, e - saya memang tak suka kat dia, dia pun tak suka kat saya, tapi kita adalah pasangan, oops!

6 - Bila tarikh anda couple?
tarikh couple? dah lupa, hehehe.

7 - Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
errr, minum air kopi yang pahit (?).

8 - Lagu tema cinta anda?
ada, tapi saya tak ingat....sori, maafkan saya ya paksu chot.

9 - Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
hhmmmmm, tak tahu, dah lupa jugak, sebab saya kurang makan ginkgo biloba kot.

10 - Tag 10 rakan ada yang lain
tak tag sesiapalah, ramai yang dah buat tag ni.

Terima kasih Kina, sebab sudi tag maksu :)

Terima kasih Datin El, atas kesudian folo blog ini :D

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

15 comments:

PinQib said...

hehe.. ibu kepada baby w..
wekk ;P

Mak Su said...

pinqib :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

lagu tema cinta?

seiring dan sejalan ke?

hihi

julietchun said...

tak suka bukan bermakna tak sayang :P

Mak Su said...

gadis kg separa bandar:-

seiring dan sejalan
seindah bunga di tammmmaaannn
bak bunga yang mekar
kau daku puja
bahagia kita berdua

dindaaaaaa
kandaaaaa

burung pun turut menyanyi

tawaaaaaa riangggg
dan dunia indah berseri

lalalalalalalallaaaaaa

Mak Su said...

julietchun, iya (sambil tunduk malu)

puterikurekure said...

maksu...awat semua tak ingat ni. balek nanti tanya balek kat paksu chot ek.
;)

pB said...

salam


sib baik minum kopi pahit dah bukannya minum tongkat ali pait.

Mak Su said...

intan, pb - hihihi

Firol said...

bab hutang tu sentiasa ada..hutang kita dengan Tuhan banyak nak kena selesai

Mak Su said...

firol, betoi :)

Adry said...

rajinnya buat tag

S.C.H.A said...

'sepuluh'(?)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

mak su..

terima kasih ler sudi jwb tag kina.

ni yg kina cyg kat mak su nih!!

zino said...

jawapan jujur dan ikhlas