Wednesday, March 17, 2010

Perasaanku tentang perasaanku padamu

Mak aiii, tajuk lagu ni, lagu kumpulan Dewa19 ni.... maaf ya, saya suka banget tajuk lagunya yang catchy dan meminati lagu-lagu dari Dewa19 dan Ahmad Dhani iaitu penyanyi utamanya of course. Selain dari itu saya juga minat kepada Search, tahniah, balik dari London ek..... sing song. Scorpion, Black Eyed Peas, Yusoff Islam, Rahim Maarof, Wings, BPR, Lata Mangeshkar... lalalalala, paksu chot, baby w, oops!!

SAYA JUGA m.i.n.a.t sangat nak bawa followers lama dari ceritakosong bunga-bunga ke sini, malangnya biarpun telah diajar oleh Maryam Abu Ahmad, http://maryamabuahmad.blogspot.com/, tapi tidak berhasil, maaf ya Maryam, maksu dah tak boleh nak masuk ilmu apa dah kot.... sebab terlebih muda, huhuhuh.

Semalam sahaja saya mencuba method yang diajarkan lebihkurang 5, 6 kali dan setiap satu cubaan berhasil dengan hang. Saya dah jampi dah monitor saya.... fuh fah fuh fuh, ptui. Fuh fah fuh fuh, pppttttui (gaya macam tok dukun).... jadilah, jadilah, jadilah. Tapi .... saya pernah ada rakan sekerja bernama hang, tapi dia dah resign dah.... jadi? Apa masalahnya? Errr, hhmmmm, eh! ada seorang lagi hang, oops!!!

Nampaknya saya telah mendapat pengajaran baru, bila kita create blog baru walaupun menggunakan url lama, followers adalah remain di blog lama. Namun saya yakin, saya masih dapat ditemui di mana-mana ruangan yang kosong... kerana, saya masih kosong. Eh!!!! oops! idakkknyer.....

Terima kasih kepada ezzati, sya, izman - sudi follow saya di sini.

p/s: Saya ada masalah, tak tahu macamana nak transferkan list of followers dari ceritakosong bunga-bunga ke sini....huhuhu. how aaa??

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

11 comments:

~0~ said...

maksu....

di mana maksu tulis saya baca...

hehehe...

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam maksu....

Ain said...

nak tolong maksu.... tapi tak pandai jugakkkkk....huhuhu...

Ain said...

maksu... camne letak iklan nuff bawah n3 yerk....

share la....

dah klik nuff maksu dah tadi...hehehe...

Mak Su said...

tq 0, :)

alimaz...salam hormat :)

tq ain, oohh... tentang itu ker? hhmm, nanti kita fikirkan ek, kalau dpt jawpn, nanti saya buat tutorial

مريم أبو أحمد said...

adeh! tu ajaran sesat tu maksu... sendiri pun tak pernah try.. cuma pernah generate code je..

takpela.. sape setia, dia tetap akan follow maksu bila dah pindah.. ;)

Erna said...

mak su..tak dapat pun tak pe..pengikut mak su masih setia..
akak pun nak tanya..soalan sama macam ain..

Mak Su said...

tq maryam

kak erna, nanti saya cuba findout

[-suziey-] said...

agk kureng paham la maksu..ape maksud maksu create blog br guna url lama? tukar template ke?kalu tukar template ilan ke fllower?

Mak Su said...

suziey, ilang ler... (tukar template). huhuhu

Bai said...

pergh kak...suke dewa? saya pun!! :D