Thursday, March 11, 2010

Nuffnang news

Selamat datang, welcome ke blog baru saya, saya berpindah dari blog ceritakosong, kepada blog ceritakosong. errr.... confuse confuse

1) Attachment di bawah ni comel-comel sangat - macam saya jugak. Oops! Sila pakai binokular jika agak-agak tak clear. Cerita pertama is cek saya yang bernilai RM65.77 dari Nuffnang telah selamat diterima. Itu adalah cek pendapatan saya yang ke 4. Semua sekali pendapatan saya setakat ini dengan Nuffnang adalah RM200 plus, iaitu dari mula saya joined Nuffnang di tahun 2008. Dengan ini, saya mengucapkan berbanyak terima kasih kepada Nuffnang, blog ceritakosong ini generating income. yeah, good news!! clap clap clap.

Walau bagaimanapun, janganlah bandingkan saya dengan blogger-blogger yang mendapat cek bernilai ratusan ringgit ataupun ribuan ringgit....tak tercapai akalku. Siapalah daku.

2) Attachment ini pula menyatakan 3 orang pemenang telahpun dipilih, (pertandingan i like it longer, telephone LG cocholate)Tahniah buat mereka yang menang, dan secara personal, saya akan terus berusaha lagi .... untuk masuk contest (jika saya ada idea yang hebat dan marvellous).

p/s: juga tidak dilupakan RM300 dari Nuffnang untuk contest mamee slrrpp yang saya menang last year, semua sekali dah dapat RM500 plus dari Nuffnang...yeaaa....

That's all, ta ta

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.


19 comments:

zue said...

wah..dah dpt durian runtuh siap pindah umah lagi...blog ceritakosong.err...sendiri tulis sendiri confuse.

maksu...caiyok...bila nak blanja mkn.

Ummi batrisya dan damya said...

wah, tahniah!

bolehlah belanja seisi rumah ye :)

makan besarlah mak su :)

Mak Su said...

zue, tq, nanti saya check diary, ahaks

ummi - tq

Shais said...

Tahniah Maksu....

Tihara said...

tahniah maksu :)

HEMY said...

demmmm....aku tak menang henpon LG tu..penggunaan Montok sbgi model entry ternyata tidak memberi kemenangan

shasha said...

aik?? wat heppung mak su?

Erna said...

mak su mula berblog betul2 masa hari jadi akak tu mak su..4hb april..

xiiinam said...

Maksu...
Tak berapa nak faham ckLah..hu..hu..hu...Tapi tahniah maksu, dapat duit eik!


ckLah berblog belasah je...he..he..agaknya kalau setiap pengunjung masuk kita dapat seringgit....huh..kayo..kayo...

eis said...

wow..byk jg tu bila ditotal. tahniah Mak Su.

ain said...

tahniah...boleh ler belanja mkn ni!!

aNIe said...

Tahniah maksu...samalah kita...dpt tak sampailah beratus2 macam ada sesetengah orang...tapi alhamdulillah...

Akak tak pernah dpt aper2 lagi dari nuffnang...

Riezal aka Rezdrake said...

Murah rezeki maksu.. ceq ni tak cashout2 lagi.. nak buat skim simpanan Nuffnang laa utk kebajikan hehe. Lama dak depa proses untuk cash out tu.Teringin nak merasa duit tu :)

anis said...

tuah ayam nmpk di kaki, tuah maksu?... hanya mak su yg tahu. tahniah, tahniah

Diarihatiku1976 said...

maksu...caiyok...bila nak blanja mkn..samalah kita...dpt tak sampailah beratus2 macam ada sesetengah orang...tapi alhamdulillah...

Akak still tak pernah dpt aper2 lagi dari nuffnang...

Masy said...

waaaaaa senyap2 dah 500 dah maksu dpt, terharuuuuu T______________T congrates!

Mak Su said...

terima kasih semua.... alamak, punya ler lama nak dapat merasa 500, tapi orait ler... seronok habih :)

buat riezal, prosesnya 60 hari, tapi kalau kita cashout tengah bulan, maknanya lebih skit ler lama nak menunggu, sebab dia uruskan everything kalau tak silap, di ujung bulan

Ms.Independant said...

wah! murah rezki mak su!

cedey tak menang LG tuh! T_T

Mak Su said...

ms indie, kalau menanglah..... fuyoooooo