Friday, March 12, 2010

Like Mother Like Daughter

I believe my kids kakak, kakngah and kaklang are already at home. And not forgetting baby w. I spoke to Kakngah just now, today they had a race, crosscountry. I overheard kakngah saying to her friend last night over the phone that she plans to do sightseeing instead of running run run (huhuhu, very similar to me)

And just now, i found out that kaklang in the category junior, managed to secure 8th place of a few hundreds of students from form 1 - 2. And kakak managed to secure the 7th place at the upper level category, kids from form 3 - 5. Congrats darlings.

How about kakngah, she said she won 2nd place in both categories, i.e no number at all... hhmmm, very similar like me.

Oops!

Thanks so much to mamarempit, kakngah aslinda, maryam abu ahmad, ct noramiza to follow me here :)

Semua coretan adalah hakmilik Mak Su dan tidak boleh diulangsiar oleh sesiapa pun tanpa keizinan dari Mak Su.

© 2010 Hakcipta Terpelihara.

16 comments:

Erna said...

mak su..anak2 mak su bersemangat sukan..anak2 akak takde sorang pun..sama la macam maknya..

zh-ena said...

klu ena confirm akhir2 punya la sampai
asyik la berhenti rehat

Mak Su said...

kak erna, dorang dapat genetik sukan dari ayahnya kot, kalau saya ler, genetik kaki bangku. hahah

ena, sama ler mcm maksu, asik rehat, asik nak cari air. hahaha

arryani said...

Apa.....Mak Su kaki bangku?????


Sumpah tak caya..aagagaga

Paling2 pun kaki pecut nih!!

tasekM said...

kakkkk... aku lari dalam guni pun tak menang. ha ha.


.

Mak Su said...

arryani, nak menari lilin pun maksu tak pandai

tasekM, apatah lagi maksu, asik sibuk berpeluk ngan guni

shasha said...

wahhh...anak2 maksu semua jaguh rentas desa kah??

julietchun said...

saya kekadang carik jalan pintas utk sampai ke garis penamat,ehehehe.

Yunus Badawi said...

Tahniah utk anak2 Maksu yg berjaya tu.

Sekolah saya dulu sekolah lelaki kecuali pelajar tingkatan 6. Jadi pelajar perempuan ini akan dilepaskan dulu. Ramailah pelajar lelaki yg lari sekuat hati sbb nak tengok pelajar perempuan yg pakai seluar pendek (pelajar bukan Melayulah tu) hehehe

Mak Su said...

shasha, dorang mmg aktif sukan

julietchun, pandainyer...hehehe

yb, eh wah, sampai skrg peel bebudak lelaki cenggitu ler, oops! hehehe

Kujie said...

mak su merempit sampai skrg...hehehe

tahniah

Kal Jis said...

wah crosscountry!! its been 100 years oredi since my last crosscountry jaman sekolah hehe..

Tihara said...

saya paling malas bersukan..lagi2 crosscountry..macam nak pengsan

puterikurekure said...

dasat la anak2 maksu.
congrats!

Ain said...

teringat kenangan masa zaman sekolah rendah dulu....

waktu training merentas desa sempat lagi singgah rumah minum air....hahaha....

bila dah betul2 bertanding takde la buat camtu....

salute kat adik ain yg selalu dapat no. 3 kebawah... dia memang kaki sukan, tak macam kakak dia....hehehe...

farwalis said...

kihkihkih. mana tak tumpah kuah kalau tidak ke mee.